donderdag 1 september 2011

Eerste schoolweek.

Hi babes,

Ik ben sinds maandag begonnen aan mijn eerste schoolweek aan de HvA (Hogeschool van Amsterdam). Ik doe de opleiding Media Informatie & Communicatie. Zoals ik al had verwacht krijg je de eerste dagen verschrikkelijk veel informatie naar je hoofd geslingerd. Dit moet je doen, dat moet je doen en dit en dit en dit. En dat binnen een paar weken. Mijn hoofd zit bomvol met informatie. Goed plannen is het enige hulpmiddel. Hier ben ik geen ster in, maar gelukkig kan je dat leren.

Zijn jullie ook weer begonnen met school? Wat voor opleiding doen jullie?

XOXO Julia

2 opmerkingen:

  1. Ik ben vandaag begonnen met school :)
    Ik doe humane wetenschappen met 5 uur wiskunde :) en zit nu in het 4de middelbaar

    Liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe veel jaar moet je nu nog?
    Ah wiskunde was echt m'n slechtste vak haha!

    XX

    BeantwoordenVerwijderen