zondag 11 september 2011

Eleven years.


Mijn beste vriendin (Inge) en ik zijn dit jaar al elf jaar vriendinnen! We kennen elkaar omdat onze moeders bij elkaar in een vriendinnen clubje zitten. Samen gingen wij op paardrijden en toen begonnen met ook af te spreken naast het lessen. Waar Inge vroeger woonde had je tussen de huizen, midden op de weg, een bosje. In dat bosje gingen we altijd pokémon spelen haha. We waren altijd gek van pokémon, hamtaro, diddle en habbo hotel. Vroeger kochten we stiekem van ons geld wallie-kaarten. Met deze kaartjes kon je 'meubie' kopen op habbo hotel. Ik weet nog goed dat Inge ze altijd in een blik had zitten, omdat haar moeder het niet mocht weten. Toen haar moeder er achter kwam was ze inderdaad ook erg boos. Wij hebben er natuurlijk hard om gelachen. Wij zijn twee handen op één buik. We begrijpen elkaar, alleen door elkaar maar aan te kijken op een bepaalde manier. Onze onderonsjes zijn ook altijd geniaal, de buitenwereld vind het waarschijnlijk minder grappig. Maar dat maakt ons niks uit. We wonen ook super dicht bij elkaar, wat heel chill is. Komend jaar ga ik waarschijnlijk in Amsterdam wonen, het zal wel raar zijn om haar dan minder te zien. We zien elkaar nu redelijk veel, we lachen samen, we huilen samen om een zielig opa op tv hahah. We begrijpen elkaars problemen en we kunnen altijd bij elkaar terecht. De jongen wie haar pijn doet, oh die kan het krijgen. Van mijn BFF moet je afblijven, want anders ben je de lul.

Bestie, je bent de allerbeste en over 40 jaar zijn we oud en verlept, maar hebben elkaar nog wel! 
I love you, and I'll always will!!

XXXXXX Julia

1 opmerking: